onsdag 18 februari 2015

Kalender

Idag ska jag köpa mig en kalender! Det är sjukt mycket i huvudet som hade varit skönt att få ner på papper istället. Få en översikt liksom! Insåg precis att det händer något varje helg till och med påsk. Minns inte när jag hade det så sist? Det är bara bra grejer då :) Den största grejen som kommer härnäst är flytten. Och jag har köpt ny säng😍💃 Nu vill jag bara bli kvitt den där lägenheten jag bor i nu. Nytt kapitel, nya möjligheter. Sjukt go känsla att stänga skitgrejer bakom sig. Håll ut i drygt en vecka till sen ska jag låsa in och lämna all skit där. För gott. Nu är det min tur att må bra! Hösten var skittuff. Men jag börjar äntligen skymta Johanna bakom dimmredån! Och hon kommer fram starkare, snyggare och gladare än vad hon känt sig på läääänge :) som sagt, nu är det min tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar