lördag 6 juni 2015

Latmask!

Herregud vad lat jag är! Visserligen har jag varit sjuk i veckan, och behöver slappa. Har noll lust till någonting typ :P ligger på sofflocket sedan en timme tillbaka. Halvsovit lite. Funderat. Surfat. Just nu funderar jag på om jag ska pallra mig ner till rimi och köpa mig något ätbart (typ pizza) eller äta min soppa som jag gjort idag (inte så lat trots allt). Dagens dilemma :) får nog bli pizza... Då kommer jag ut en liten sväng också.

Har faktiskt tvättat en maskin och packat lite idag! Tre Ikeapåsar. Två med kläder och galgar och en med skor. Ska nog packa en låda också innan kvällen, då känner jag mig på god väg :) för på fredag blir det flytt. Igen! Denna gången är jag som ett blankt papper - inga som helst förväntningar på hur det kommer bli. Kanske lika bra! Fint rum iaf :) stort och nyrenoverat. Öppenspis. Hela lägenheten luktar nymålat. Fräscht! Beställt flytthjälp, lätt värt. Tillbaka till bästa, finaste, älskade Majorstuen!😍👏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar