lördag 14 april 2012

blöggtörka

aja :P tränar och jobbar som vanligt. denna vecka blir de 6 pass, så mycket som jag tränar nu har jag aldrig tränat förut. men det är roligt, och jag har fått in det som en naturlig del i vardagen! igår hade jag vilodag, det kändes riktigt konstigt att bara åka hem efter jobbet. passade istället på med att handla lite behövliga saker på Jysk, Rusta och mat på Willy's. så himla bra att alla de där affärerna ligger vid jobbet! efter många om och men, och velande hit och dit så slutade kvällen med Janis stuvade makaroner och köttbullar, film i soffan med massa godis osv. bra kväll :) trots att vi egentligen skulle käkat ute, på Agapi (grekisk restaurang). men det står ju kvar, hinns med :) nu ska jag sätta fart, ska va hos Kajs kvart över nio. vi kickstartar lördagen med spinning och gym! hon ska gå igenom mitt nya träningsprogram med mig :D

ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar