fredag 23 mars 2012

fredag :D

det är en speciell känsla med fredag ändå! dock så vaknade jag till i natt och va lagom nöjd med att det var lördag...? efter ett tag kom jag på att så va inte fallet! den är jobbig :P men jobbdagen har gått bra ändå. har varit ute mkt! det är en av fördelarna med att jobba på förskolan! helst såna här dagar :P fräknarna är på plats, det är vårtecken det!
efter jobbet mötte jag upp Walle, Jani, Evelina och Honk på Sandgrundsudden. satt där i solen ett tag, och gick sedan in till stan och tog en fika. efter det fortsatte jag med lite shopping! köpte lite träningskläder, och ett par jeans och en kavaj på Gina. kunde inte motstå! fråga är bara om jag vill ha det... får prova lite här hemma och bestämma mig.



somrigt iaf!

spinningen bytte ja ut mot 30 min löpning istället, eftersom stan tog min tid efter jobbet. ikväll har jag käkat kött och till det grönsaker i ugnen och en egen mango chutney-sås. nu ligger jag i soffan med en liten skål innehållande vaniljglass och blåbär. mums det! :D sängen blir tidigt ikväll. eller ja,tidigt för att vara fredag. 9.15 går jag utanför dörren i morgon, då blir det sats med Jani och Walle.

ha en fortsatt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar