tisdag 9 december 2014

Throwback tuesday

Jag eftersträvar att må som jag gjorde när jag skrev inlägget "Njuter" den 24/5. Jag hade det bra. Jag var omgiven av människor som ville ge lika mycket som jag gav dem. Nu är tiden förändrad. Tänk vad mycket som kan ändras på ett halvår... Jag saknar min Jessica. Jag saknar glädje, lättsamma dagar, sol, värme, hav, ljusa kvällar och ljumna nätter. Idag är dock en fin dag. Det är kallt, -5 grader ca. Men solen skiner, det flyter på på jobbet. Säger det ännu en gång, hade jag inte trivts så förbannat bra på jobbet hade nog dagarna som är kvar varit lätträknade här i Norge. Det kan iofs ha något att göra med att jag inte mår så bra just nu - man vill vara närmare nära och kära. Det känns i hjärtat att jag inte kommer vara norsk livet ut. 
Lite drygt en vecka kvar till 2,5 veckas julledigt. Och exakt en vecka till nytt besök hos doktorn. Jag firar för övrigt dag nr 2 som kryckfri, och denna vecka jobbar jag 50%. Woho!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar