onsdag 20 juli 2011

Terapi

suddiga gänget, kubb hemma hos moster, Per och Elin :)

Har precis tagit ut en morotskaka ur ugnen :) Innan det har jag tagit ut hästarna, mockat boxarna, promenerat med Nicke, eldat och dammsugit. Skönt att ha något för sig! Jag känner att två veckors semester nästan räcker :P Nej, felet är väl att jag inte haft särskilt mycket för mig hittills. Får se till att aktivera mig bättre nu när jag fått tillbaka lite mer energi. Jag ska skrapa av färgen på en spegeldörr, som jag tänkt göra i ordning och ha till sänggavel. Sedan ska jag måla den vit och sen slipa bort färg lite här och där. Tror det kan bli hur bra som helst! Tack moster för tipset :) Det ska bli skönt med lite förändringar nu, riktiga förändringar som är bra för mig. Vissa förändringar gillar vi inte... men ibland kan man inte styra allt här i livet. Ur det dåliga kommer alltid något bra, right ? Min höst kommer se helt annorlunda ut än vad den var tänkt för ca 3-4 veckor sedan. Ta vara på stunderna man får, man vet aldrig när man rycks upp ur den trygga vardagslunken och är tvungen att ta sig an helt nya uppgifter och utmaningar, vare sig man vill eller inte. Det gäller bara att tänka rätt, och det gör jag med hjälp av familj och vänner. Har sagt det förut och säger det igen; Vad tusan skulle jag göra utan er?? PUSS på er!

1 kommentar: