tisdag 5 juli 2011

TölSverige

Happy feet? JohannaLinn

Seriöst. Vad är det för väder vi har? Tre dagar förra veckan, var det allt vi fick? Kan bli så förbannat less på det här gråa landet så jag smäller av. Denna sommar är jag ledig i fem veckor och har tid att bry mig om vädret :P Har inte haft det problemet förut när jag jobbat juni-augusti. Är redan sugen på en till resa kan jag ju meddela! Men får väl hålla till tåls till i höst, då svärmor och svärfar ska fira 20 år som gifta. Då blir det kanske att åka till varmare breddgrader :) Vore göttans det.

Min förkylning är riktigt stygg. Ger sig aldrig! Jag och M hostar och kraxar som bara den, fast han slipper då åtminstone vara hes! I morgon måste jag ha piggnat på mig. Då styr vi yra nere på byn :) Årets första. Kan bli hur bra som helst det!

Puss och hej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar