söndag 3 juli 2011

Tvådagars

Det blev en hård helg. Inte så bra när man är sjuk, men vad gör man ? Ibland blir det bara så, av en och annan anledning. Men kul har jag haft :) Får tacka Pernilla och Sophie för en trevlig helg! På onsdag kör vi igen ;) Idag kommer Mats tillbaka från Höljes, sover här en natt sedan åker han vidare igen. Tillbaka till verkligheten för honom, medan min semester precis börjat ;) Skönt att slippa känna att jag måste åka idag, i morgon eller nästa dag utan jag kan dra vidare precis när jag VILL :) Gulliga, söta och underbara-på-alla-sätt-och-vis-Linn vattnar blommorna åt mig där hemma. Henne kan man allt lita på, min vän :) Puss på dig!

Nu ska jag kika på lite gamla filmer på mig och Curry. Har varit upp på ridskolan och tittat på hoppträning. Jag blir så sugen! Så jag får stilla mitt begär genom lite nostalgi :) Skön söndag! Hej svejs

Jag igår

1 kommentar: