söndag 21 augusti 2011

on the edge of glory

nu så, måtte saker och ting falla på plats. känns som att det inte är så långt borta ändå?! helt sjukt vad fort allt gått den senaste månaden. men vad ska man göra? gilla läget och göra det bästa av situationen. känner mig trots allt nöjd med hur det blev tillslut. visst, det svider rejält i början vilket det gör än då och då. men man kan inte stanna i något som inte är bra... tråkigt bara att den personen man trodde man kände visade sig vara någon helt annan. mitt vanliga flyt I guess :) men det kan ju knappast bli sämre eller hur? jag har alla möjligheter i världen, och jag tänker ta tillvara på dem.
till veckan väntar jobb, och på onsdag ska jag titta på en lägenhet. bara att hoppas att jag och kvinnan gillar varandras boende, så vi kan få till ett byte :) en lägenhet mitt i stan, har haft det förut och inte var det några fel på det ;) så snälla, någon där uppe eller vart ni befinner er. tänk lite extra på mig denna vecka! mycket kan avgöras de närmsta dagarna... livet är väl bra spännande ibland :P


Saknar min Nilla! Hon var och är ett av min största stöd denna upp-o-ner-vända sommar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar