lördag 27 augusti 2011

Tokigt!

Det är helt sjukt vilket väder vi haft/har i Karlstad idag! Började regna när jag skulle dra mig ner mot stan, så tog bussen. Men då sprack det upp igen och blev fint. Värmen är det ju inget fel på! Men efter jag gjort mitt sista ärende öppnade himlen sig, fullkomligt! Jisses vad det regnade, small och dundrade. Tog bussen hem också, väl inne, dyngblöt och härlig tog det i där ute mer än någonsin. Måste erkänna att jag var lite skraj :P Efter ett tag lugnade det ner sig, men en kort stund efter kom det en till omgång. Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir något mer skitväder, för ikväll ska jag och mina polers ut och cluba! Lista på månen (Blue Moon) ikväll. Tur man har vänner som har vänner ;P Smidigt det. Funderar också på om jag ska unna mig en liten powernap innan det är dags att sätta fart med "förvandlingen". Frida och Madde kommer vid halv sju, resten lite senare. Då ska Madds dona mig :) Vi var och köpte smink till mig i torsdags, för det jag hade var på tok för lite tydligen haha! Smink är verkligen inget jag lägger varken energi eller pengar på :P Men nu har jag utrustat mitt utbud lite mer! Nej, tror bestämt det får bli en liten middagslur. Blev sent i natt, vilket inte var planerat alls :P Drog till grannpöjken vid 22 igår, blev bjuden på rosé (vilket jag försökt dricka fler gånger, men gillar det verkligen inte!) men med Fanta i gick det faktiskt bra :) Det blev några glas på balkongen och sen vid 1-tiden fortsatte kvällen nere på stan! Är med all rätt sliten idag, med tanke på min intensiva vecka också. I morgon ska jag sova lääänge! Tror jag börjar bli för gammal för sånt här spring om nätterna ;P

Bild från Orsa, juli -11

1 kommentar: