söndag 8 december 2013

Norges riksgräns

Nu sitter jag här på bussen. I tullen just nu! Tror den där tullkarln blev lite förvirrad när jag sa att jag var svensk. Jag har nämligen en mössa på mig idag med norsk flagga på :P han tittade på mitt körkort och sedan på mössan hehe. Där fick han ngt att fundera på en kort stund!


Jag har haft en jättemysig helg i Karlstad! Träffade pojkarna en sväng igår. Skönt att ses och prata lite innan resan! "Hej! Vad snygg du är då!" var det första jag fick höra när jag klev innanför dörren. Det är ju inte vilka grabbar som helst jag åker med heller utan "de bäste pöjkera" också, som de själva uttryckte det :) och det kan dom nog ha rätt i! Lugna och fina och snälla :) känner mig trygg!

Nu är jag på norska sidan igen. De har fått snö även här i natt/idag. Äntligen! Nio dagar kvar att jobba. Sen blir det långledigt :) underbaaarT!

En bild jag tog från bussen i fredags. Passande reg nr såhär års!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar