torsdag 19 december 2013

Tokigt

Ligger här och vaknar till. Sista jobbdagen, på drygt en månad, är kommen! Jag kan inte fatta att det är sant :)) Har lite separationsångest oxå. Det är nog mest sjukt kan man tycka! Men Oslo och allt vad det innebär nu är mitt hem. Min trygghet. Och jag har det bra här! Kommer sakna mina vänner sjukt mycket. Mitt rum. Lägenheten. Kollegor och barn. Låter som jag ska vara borta aslänge, I know :P men det är liksom lite såhär jag fungerar. Och jag tror det är nyttigt att känna saknad! Då vet du vad du har, och vill ha i ditt liv. Det här är mitt "hemma" nu! Men det har också hänt lite i det sista...kan vara bra att komma bort och få lite distans. Saker och ting kommer säkert vara klarare när jag är tillbaka den 26/1 :) Kryptiskt blev det nu. Men jag lämnar det så! 

Dags att kliva upp. Bädda min goa säng, göra sig klar för jobb. När jag kommer hem i eftermiddag kommer det gå fort. Ta väskan och dra typ! Iiih pirr i magen :D nej, nu börjar vi den här dagen!

Nallen får passa min säng medan jag är borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar