söndag 1 december 2013

Styr

Haft en riktig hemmadag idag! All by my self :) själv i hela lägenheten också faktiskt. De andra fem har varit/är borta på sitt! Jag har bl.a. skrivit ner en packlista till Thailand och vad jag måste köpa. Beställt vaxning (oh yes, bort med onödigt hår)! Har ordnat med lite andra grejer oxå, som jag bara glömmer bort på vardagar! Det är så mkt i huvudet nu. Jul och hemresa, julklappar, jobb och sånt styr, Thailand såklart. Ja det är lite å tänka på. Skjuts hem till Orsa har jag fixat, torsdag den 19/12 lämnar jag Norge och är tillbaka söndagen den 26/1 :) ooooh what I need it!! Underbart! Längtar ihjäl mig samtidigt som jag börjar bli lite nervös.. Det känns att det är nära nu :) i morn är det en månad kvar! Resfebern börjar smyga sig på.. :)

Från det till ngt annat. Stefan hade klarat sig sådär utan min coachning i Göteborg. Han var inte så nöjd men hade haft en trevlig helg! Får se till att heja på han och Scott (hund) när jag är hemma över jul/nyår. Då borde tiden finnas iaf! Ett år sen sist nu..



Teatime. Sen sova :) 4 dagars jobb denna vecka! Dä ä najs dä. 

Ha'de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar