torsdag 9 juni 2011

Förberedelser

Magaluf!!

Här donas det och fixas till höger och till vänster, i takt med dundret från himlen :P Just nu torkar tvätten nere i tvättstugan, jag ska stryka lite tröjor och Mats spelar CS. Rolig kille :P Men han sliter sig mellan varven i alla fall, och det får vi väl vara glada över? Väskorna börjar bli färdigpackade, och till min stora förtjusning har jag inte lagt ner så mycket (än)! Ska ju ha med annat hem så måste lämna plats ;P Det som återstår på to do-listan är snagga Mats och packa klart. Jag måste vara så färdigpackad som det bara går ikväll, för i morgon när jag kommer hem från jobbet är det bara att ta väskan och dra till flygplatsen, i stort sett. Gulliga Frida ställer upp och skjutsar oss, jätte jättesnällt!!

Nu ska jag återgå till mitt donande och fixande, och skjutsa Kajs på fest :) Hörs nog inget mer innan vi åker, så jag säger tack och hej så hörs vi om drygt en vecka :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar