söndag 19 juni 2011

Typisk söndag

Är lite småseg efter gårdagen, som var mycket trevlig :) Tog bussen till Lorensberg till Maddes mamma där vi satt några stycken och hade det trevligt, för att sedan ta taxi tillbaka in till stan och Blue Moon. Kom hem halv fyra i morse, efter fyllemat på City grillen med Madde och John :P Har precis haft Kajs på besök! Vi har druckit te, ätit bullar och pratat massa skit :) Har tvättid just nu, men det värsta är gjort så nu är det bara att vänta på att det ska torka. Har hunnit dammsuga och plockat lite här hemma också, vet inte om det blir så mycket mer i dag :P Är i alla fall jätteglad att jag tog bussen igår istället för bilen, får då hade jag varit tvungen att gå/åka och hämta den nu :O Bra att jag tog mitt förnuft till fånga :) Men jag skulle nog behöva ta mig ut lite ändå... frisk luft har man ju aldrig dött av!

Vädret var kanon igår. +20 och sol, så det blev några drinkar på uteserveringen! :)

Pinglan! :) Jättefin i nya frisyren! Modigt att klippa av det långa håret tycker jag, men så så bra det blev :) PUSS på M!


Idag ska jag äta makaroner och bacon. Gott med lite svensk mat nu när man varit borta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar