söndag 5 juni 2011

Hollywood Hills

Min semester i Orsabyn börjar närma sitt slut. Men stannar till i morgon eftermiddag :) Gårdagen var kanon, trots den tråkiga nyheten vi fick på morgonen... Det var nog bara bra att få ses och hålla varandra sällskap och fullfölja kalaset som planerat. Jobbigast var det såklart för E, lilla gumman. Tycker det var enormt starkt av henne att komma! Hon hade det så roligt som hon kunde, och hon gjorde det riktigt bra.

Kusin Jesper, morfar och brorsan

Kusin Jimmy, jag och kusin Elin
Här ha vi kommit igång rejält med allsången tror jag :P

Det var lite uppdatering, och lite bilder på det. Nu ska jag hämta in hästarna från hagen och tvinga mig till ett dressyrpass med Curry. Min kropp är inte så samarbetsvillig idag nämligen- pust!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar