lördag 18 juni 2011

Lördag i Sverige

Igår kom vi hem från Viva España! :) Vi har haft det jätte jätte jättebra verkligen! Madde och Frida hämtade oss från flyget, så vi var väl hemma i lägenheten vid 4-tiden. Då var det bara att greja och dona för vårat personalmys som var planerat att ha hos mig denna gång. Jag tyckte jag gott kunde ha det, trots mina kollegors protester. Visst var jag lite småtrött när jag kom hem, men detta var sista tillfället jag kunde träffa dem privat innan min anställning går ut! Vi har det jättetrevligt, men ost&kex och gott att dricka. Jag fick jättefina blommor också! Gulliga er


Solen börjar faktiskt kika fram! Tro det eller ej :) Gött! Det gör en utekväll ganska så mycket bättre faktiskt :) Ska träffa min Madds om några timmar. Vi ska ut och göra stan osäker! Mats har precis lämnat mig och åkt till Strömstad igen. Som tur är får jag träffa honom redan på torsdag :) Då åker vi till Orsa för att fira midsommar

Bilder från Magaluf kommer senare :) Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar