fredag 24 augusti 2012

Karlstad


igår var dagens fullspäckad med massa bra grejer :) jag och Kajsa va ner på biblioteket  på stan och fixade och trixa lite med papper. efter det kikade vi hos Sandra på Happy2go för att fylla på med lite energi till våran cykeltur ut till Hammarö :) vi åt sushi och drack en smoothie, sen bar det av. vi var där ute länge! kikade på hus, pausade lite och solen och bara hade det gött. vi hann precis hem till Karlstad innan regnet och åskan kom, snacka om tajming! rundade av dagen med tacos, film och senare kvällsfika. bra dag! 









Hammarö


idag har jag uträttat lite andra ärenden. gått på stan, köpt en tröja, ätit lunch, varit på banken osv. nu ligger jag i sängen hos Kajsa och vilar. om en timme drar hon på jobb :/ får se vad jag hittar på för skoj ikväll.

ska väl även släppa dagens bästa nyhet! jag har fått jobb :D så från och med 1/9 är jag förskollärare på SawatDee på Majorstuen :) jag är nöjd!! äntligen få börja dra in pengar igen, äntligen rutiner och äntligen fast mark att stå på. äntligen äntligen äntligen! trygghet. det kommer bli awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar