måndag 25 november 2013

Ångest

Det är en vidrig känsla att gruva sig så mkt, till att gå till jobbet, som jag gör nu. I våras hoppades jag så att detta inte skulle komma tillbaka igen. Men det gjorde visst det! Och det är ju inte bra! Inte någonstans. Fyra veckor kvar till jag får åka hem! Jag biter ihop allt jag kan och hoppas på att alla veckor dit går lika fort som de som har passerat. Är så grymt omotiverad just nu! Man får försöka hitta guldkornen i vardagen. På fredag är det julbord med jobbet, det blir trevligt. Nästa helg åker jag troligtvis till Karlstad, och helgen efter ska jag klippa och färga håret. Det ska bli riktigt gött! Väntar typ ihjäl mig... Och på torsdagen innan jul kan jag förhoppningsvis åka hem. Ska bara kolla skjutsmöjligheterna. Så håll ut fröken J! Håll ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar