måndag 25 november 2013

førdel Norge

I dag kom lønen in på kontot som en liten påminnelse och push framåt att orka med en månad till! Men næsta løn kommer redan om drygt två veckor (15e), och då ær det halv skatt! Det tycker jag ær helt rætt nær det ær juletider och større ruljans på pengar før de flesta av oss! Sjælv ska jag førsøka spara så gott det går. Har ju resan framfør mig, med en veckas semester och de andra två utan løn. Rækningarna ska ju betalas och man ska leva nær man kommer tillbaka till vardagen igen. Tror den dær vardagen kommer komma som en fet betongvægg susandes rætt emot mig efter resan.. Ska njuta så mycket jag kan medan jag ær borta, det ær ett som ær sækert:) och kryssa fingrarna stenhårt før att Jani kan følja och att hans kurs flyttas på længre fram... att det aldrig kan flyta på någongång? Alltid ska det vara något orosmoment! Morr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar