fredag 10 januari 2014

Fredag

Nu är det en vecka sedan, lite drygt, som vi landade i Phuket. Tiden går fort!! Men jag tröstar mig med att det är två veckor kvar till hemfärd, och att jag börjar bli brun :) äntligen! Nu kan det bara bli bättre :) på måndag drar vi ju härifrån Krabi. Efter Koh Lanta hade vi tänk phi phi islands... Men börjar bli mer o mer skeptiska. Iaf jag! Har pratat m lite folk och de säger inte så mycket positivt om ön. Sönderfestad, inte lika fint där sol innan tsunamin osv osv. Vi funderar nästan lite på om vi kanske ska ta en annan ö innan vi drar tillbaka till Phuket igen... Tur vi har några dagar på oss att göra research och fundera :) 

Nu ska jag sätta sprätt på pensionärerna jag reser med. Steff ligger och sover (vilket han gjort hela dagen. Ok, han kom till hotellet sent i natt/tidigt i morse... Men ändå). Jani är lös i magen. Jaha ja. Själv sitter jag på balkongen och snart är det helt mörkt ute. Blir mörkt rekordsnabbt så fort solen gått ner! Nej nu ni grabbar. Ska ni få veta att ni lever ;)

Kul toalett jag var på igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar