torsdag 2 januari 2014

Snart dags att kliva upp

Sov ändå bättre i natt än jag trodde. Fortfarande trött. Men för taggad för att sova mer.. Färdigpackad iaf! Började igår kl halv elva :O det gick bättre än jag trodde. Så hade ju inte behövt dra på det så länge..:P fick med allt i ryggsäcken. Det är till och med massa plats över! Fan vad bra jag är :D har aldrig packat så lite som nu. Lite annan slags resa nu iofs! 

Hade en superbra nyårskväll i Vika!! Kanonstart på året minsann :)) massa skratt. Nya trevliga människor i alla åldrar. God mat. Ja, behöver nog inte säga mer :) 

Jag kickstartar iaf mitt år! Rejält :) Thairesa de tre första veckorna. Och i April börjar jag ett nytt jobb! Jo visst. Sa upp mig på mitt nuvarande i december! Ska börja jobba som pedagogisk leder i en nybyggd barnehage, som inte öppnat än :) det ska bli superspännande!! I slutet på februari är det dags för kortvasan också (om det blir någon snö!). Detta är de tre största grejerna för mig hittills den första halvan av detta år! Mycket att se fram emot de första månaderna med andra ord :) 

Kommer säkert något blogginlägg från Thai också. Allt är ju så moderniserat nu så wi-fi får hjälpa till med det :) ta hand om er så länge, så ser jag till att grabbarna tar hand om mig! 

Sawat Dee kah ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar