lördag 11 januari 2014

Tillfrisknande

Sitter på balkongen och filosoferar. Snart är kl sju. Äntligen är den här dagen över!! När jag fick min meducin började det bli bättre. Strax efter två pallrade jag mig mer till poolen. Låg där till fem ungefär, och knaprade piller :P kände att jag behövde miljöombyte. Palla ligga på rummet hela dagen liksom.. Oh nej. 
Det har gått bra. Druckit en liten drickyoghurt och smuttat på en Cola senaste timmen, och det har fått stanna. Lär fortsätta äta försiktigt ändå. Lätt att chocka magen... Räknar m att jag kommer somna tidigt ikväll! Blev väldigt dåligt m sömn i natt. Milt sagt! Lite dusch nu, en till yoghurt och något kex så får det bli kvällen sen. Sängläge med mr Grey :)

Mina svarta tabletter

Ekorre ute bland palmerna

Knasbilder igår kväll innan spysjukan slog till! Jag som var så pigg och rastlös..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar