fredag 6 januari 2012

k-town baby

nu börjar det rycka i karlstadtarmen allt! vännerna frågar efter mig, och jag har börjat längta. mer och mer! idag är det exakt två veckor sen jag åkte upp för jul och nyårsfirande med familj och vänner, och jag måste säga att jag haft det riktigt bra :) hunnit med mycket har jag också. nyårsafton firades på okänd ort, ett visst antal mil från Orsa - till och med i ett annat distrikt ;O jo då, jag gjorde en liten utsvävning där. en bra en :) ska ta tillvara på de sista dagarna här uppe i vackra Dalarna, för på söndag bär det av söderut igen. när jag kommer ner väntar verkligheten, men är nog redo för den nu. nu är det nedförsbacke till sommarn :) sjukt vad fort det gått... den kämpigaste hösten på länge är över!! yes! jag ska riva bort allt vad julpynt heter och städa fram våren. gud så skönt det ska bli! fräscht och ljust ska det va. som sagt, I´m ready :)

2012 är mitt år - jag har bestämt så nu! here she comes, miss J!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar