söndag 15 januari 2012

kasst

oj vad dålig jag har varit på det här med bloggande känner jag :P men men.
en vecka i k-staden har hunnit passera, och jag måste väl ändå säga att bättre veckor har jag haft i mitt drygt 23 åriga liv. men nu är den gjord, och snart över! och glad är jag för det :)
i måndags var jag på arbetsintervju, halvårsvik till sista juni med möjlighet till förlängning. heltid. idag, alldeles nyss faktiskt, ringde rektorn. och jag fick det :D jo då!! även om jag inte är ett dugg säker på vad jag vill jobba med exakt, så är det ändå skönt att ha en termin säkrad framöver. hösten har varit jobbig, det är inte min grej att hatta runt och vara nobody. dags för lite tillhörighet, och det har jag nu! skönt att slippa fundera på inkomsten i några månader, pust! en stor sten har lyfts från mina axlar, jag blir typ 10 kg lättare. yes!! börjar jobba där nästa måndag, vilket passar perfekt eftersom jag har en vecka kvar på Hammarö att avverka.

det var lite från mig :) alltid nåt. mer kommer så småningom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar