tisdag 31 januari 2012

kass

haha jag är verkligen inte bra på det här med blogg. glömmer bort det numera :P sen vet jag väl inte om jag har så mycket att delge mig av? dagarna går i ett, det är rätt så enformigt det mesta. jobb 8-16.30 varje dag, träning ibland efter det. helgerna innehåller också träning, i det stora hela. nu till helgen åker jag till Orsa igen, måste få fler skidmil i kroppen! nu är det ta mig tusan hårdkörning i tre veckor. om exakt tre veckor har jag avklarat ett av de sisa tyngre passen innan loppet, och på nu på lördag är det exakt tre veckor till jag står där i startfållan :O nu är det bara att köra på. har fått kanonvitaminer av min coach (som varit här och hälsat på i en vecka) också så hoppas på att få hålla mig frisk :) ska unna mig att ta ledigt på fredagen så jag kan åka upp torsdagen istället. kan vara rätt värt att få lulla runt lite på fredag, kanske åka någon kilometer bara för att känna in kroppen och skidor och sen bara ta't lugnt resten av dagen. och tokladda!! :D

om en stund ska jag ut och gå en sväng. kroppen ömmar rejält, och har så gjort i snart en vecka :P men det är gött, då känner man att man gör något i alla fall. och att det tar på rätt ställen :) hittar nya muskler hela tiden känns det som. gillar't!

"livsupplägg" denna vecka:

måndag - jobb 8-16.30. träning: tabata 45 min. intensivt intevallpass, både styrka och kondition! värsta träningsvärken jag haft.
tisdag - jobb 8-16.30. promenad
onsdag - jobb 8-16.30. träning: spinning (pulsintervaller) 55 min.
torsdag - jobb 8-16.30. tvätta, och mysa med Linn !!
fredag - jobb 8-16.30. köra bil och förhoppningsvis hinna med lite fredagsmys :)
lördag - skidor (obestämd distans)
söndag - skidor (obestämd distans)

känner att helgen inte behöver innehålla så mycket mer, den som vill se mig får höra av sig :) orkar inte jaga folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar