tisdag 17 januari 2012

varvar ner

kvällen har bestått av spring i tvättstuga och lite småfix! nu har jag satt mig till rätta i soffan, och försöker varva ner lite. resten av veckan fr.o.m i morgon kommer bestå av massa tokbraiga saker :) i morgon kommer S (äntligen!!) och är på plats lagom till jag slutar jobbet :) på torsdag ska jag och hälsa på på mitt nya jobb (!!), få schema, nycklar och så :) det känns verkligen super! ser verkligen fram emot våren på Dagviolen :) jag kommer ju till och med kunna cykla till jobbet nu! lite skillnad på 1 mil och 5 km :P på fredag jobbar jag min sista dag på Hammarö. blandade känslor såklart! kommer sakna mina underbara barn och fina kollegor på öa :')
om jag känner S rätt kommer veckan även bestå av en hel del träning. men det är precis vad jag tänkt mig också! nu gäller det att ligga i. 5 ½ vecka till start för sjutton! 3 mil ska åkas på längden. jag är laddad :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar