onsdag 7 juli 2010

Badat

Orsayran - I Orsa gör vi det på gatorna (slogan för yran) ;P


Jepp :) Första för året. Blev nog något senare första-dopp i år mot förra året. Men vad gör det :) Vädret är ssssscchteek!! Kom hem för en stund sedan. Nu ska jag, mamma och brorsan äta lite kyckling och pastasallad. Sedan blir det dusch och förkaka hos Mats-ponken. För ikväll blir det yra för hela slanten! Är riktigt taggad ;D Jag lär ju göra något av mina lediga dagar när jag jobbar kväll varje helg hela sommaren. Men jag är inte bitter ;P Pengarna rullar in iallafall. Vi får se det så :) På tal om jobb så har jag jobbat över både i måndags och igår. Det var ju kyrkbåtsrodd igår, plus fint väder så det blev överfullt på uteserveringen. Jag kan ju inte lämna tjejorna i sticket så jag stannade kvar i drygt en timme tills det lugnat sig en aning. Kom hem halv nio och då var det bara att byta om och rida en sväng. Intensiv dag... Avslutade den med pommes + bea, fotboll och film. Nice :)

Han en bra lill-lördag. Det ska jag ;) P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar