lördag 24 juli 2010

Update

Dålig på det här med blogg nu för tiden :P Men av någon anledning blir det så när det är sommar :) Här kommer lite bilder från vad jag gjort på senare tid.

Söndagsklubb:

Skönsång i köket in på småtimmarna

Jag och Ludde :P

Vi åkte epa till donken och köpte glass, Boris kör ;D

Andy, Ludde & jag

Emelie, Ludde & jag

Frida och jag försökte få med Ida på kort :P

Frida, Sara & Linn

Chefen dricket rosé och kockarna jobbar på. Ja men då är allt i sin ordning! :)

Söndagsklubb - Brie, rostbiff, skagen, bakad potatis, massa gott att dricka och trevligt sällskap :)


Pics från Karlstadbesöket kommer en annan dag :) Jag, Cissi, Sofie och Karin tog en tur ner till K-town på onsdagsmorgonen och kom hem igår på eftermiddagen lagom till jag skulle börja jobba. Men som sagt, ni får vänta med spänning ;O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar