måndag 12 juli 2010

Skaka rumpaa

Jag tänkte gå och lägga mig i tid. Jo men visst! Kan man ju faktiskt tycka att jag kommer göra ikväll. Klockan är bara strax efter halv tolv! Vet inte när jag kom i tid så tidigt :P blir väl så när man jobbar kväll antar jag... kom från jobbet 3 i lördags, 2 i fredags. Det tar ju sin lilla tid innan man kan somna också, och duscha vill jag ju självklart göra. Och igår var det ju söndagsklubb :P Tror jag kom i säng vid 3-tiden. När klockan var 1 kom vi på att vi var hungriga, så vi trängde in oss i Saras volvo och styrde mot Mora :P Blev lite donken sådär mitt i natta, sen hem och väl i sängen dog jag! Tokgillar mina co workers! Det kan lixom hända lite vad som helst i närheten av oss :P Strandis ska vara glad som har oss ;) Idag blev det att jobba över igen, 12-21 istället för 12-19. Men gjorde inte så mycket, tvingade mig upp vid 7.20 för att ge hästarna mat och sedan rida. Skönt att ha det gjort så slapp jag tänka på det sen :) Så har alltså lite att sova igen från natten, blev inte så många timmars sömn. Och sova måste jag göra ordentligt så jag orkar vara riktigt trevlig om dagarna, som jag alltid är ;)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar