torsdag 1 juli 2010

Lediga dagen 2

Rix FM- festival 2009

Saknar mitt K-town

I tisdags kväll kom jag och M på att vi nästa dag skulle köra en road trip. Så, vi åkte vid 10-tiden igår och var framme i Karlstad runt 12.30. Hämtade lite post, kollade lägenheten och sedan bar det av till Örebro. Där hämtade vi husvagnen och hälsade på grabbarna på Gustavsvik och for hemåt igen :) Blev en mysig dagstur. Mycket bilåkande för en dag... men va fan :P Det var min lediga dag det. Idag har jag inte gjort så mycket. Solat, gjort lite ärenden, ridit och fixat med hästarna. Har vart lite frånvarande ute i stallet på senare tid, men det kan bli så ibland :O I helgen är det bara hästar och jobb som står på schemat. Det är ju tävlingar på ridskolan och jag mitt pucko har ju självklart tagit på mig att hjälpa till. Var det någon som sa något om att lära sig tacka nej?! Tröttsamt.

Nu blir det dusch och sedan sängen. Sköönt! P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar