söndag 11 juli 2010

Happy day?

Sommaren -09, Orsa


Idag har jag en sån där "tänkardag" igen. Var längesen jag var sån här tänkare, men har nog gått och blivit det lite mer på senare tid. Aja, får försöka lägga ner. Hur som, så har Han med stort H åkt ifrån mig idag. Nu återgår ju livet till det normala igen, efter så gott som 3 underbara veckor, tråkigt!! Tog på mig jobb på onsdag så till veckan är jag ledig torsdag och söndag. Kan lika gärna jobba, har ändå inget bättre för mig :P
Börjar bli shoppningsugen, det är så det kliar i fingrarna! Hoppas vi tar oss ner till K-town nästa vecka. Då blir det lite Rix FM-festival och SHOPPING! Var alltför längesen jag köpte mig något nu :) var nog i Örebro senast! Skärpning :P

Har kikat vädret får de kommande två veckorna, och det verkar ha en tendens till att vara sol på måndagar och tisdagar, de enda dagarna jag jobbar dag. Uppkäftigt va?! Min vanliga tur :P Ska försöka hitta någon som vill åka outlääändish med mig. vill göra något roligt innan det är dags att sätta sig i skolbänken igen!

*Saknar dig allaredan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar