fredag 16 juli 2010

Vad göra?

Tråkigt jävla väder. Är på mindre bra humör idag, kan bero på beskedet jag fick igår kväll... :/ Är lite småtrött också. Ska nog vila lite innan jobbet! Så man orkar med ännu en kväll bland Orsas fyllon och turister. Kan ju meddela att det märks att industrisemestern börjat! Pust :O 2 kvällar, sen ledig söndag. Jobbigt att ledigheten blev så upstyckad den här veckan... men men. Det blir pengar iallafall, räknade ut att jag jobbar så gott som heltid. Det är ju bra! Slipper jag känna mig fattig i höst :P


Frissantid är bokad, den 26e. Klipp+sling. För den 31a ska jag på bröllop ;) Ska bli huuuur roligt som helst!! Måste bara hitta något fint att ta på mig. Vet precis vad jag hade velat ha, men tror inte den klänningen finns kvar i affärerna längre :/ Hoppas turen ner till Karlstad blir av nu till veckan, så man kan gå i lite vettiga affärer.

Kan man inte få snabbspola en sisådär 2 veckor framåt?!

3 kommentarer:

  1. Jag vill också snabbspola två veckor framåt.. Men varför vill du det?

    SvaraRadera
  2. Skulle chansa på att det är av samma anledning som dig? :D

    SvaraRadera
  3. oj oj jaså? :) nu får du uppdatera mig med ett mejl på fejjan!! :D

    SvaraRadera