måndag 6 februari 2012

måndaaa

då var måndagen snart avklarad! direkt efter jobbet åkte jag och tränade. flummade runt i gymmet i drygt en timme! hoppas jag känner något i kroppen i morgon, annars får jag börja tänka om :P körde dock inte stenhårt. åkte skidor igår, och ska spinna i morgon så tänkte spara lite på mig själv i alla fall. det var nog helt enkelt ett alldeles lagom pass! supertrivs inte i gymmet... det är inte alls min avdelning. känner mig allmänt borta, därför säger jag att jag flummar runt. för det är precis det som det känns som :P
i helgen är det rally sweden, 9-12/2. första gången som jag är på plats i Karlstad denna helg! rallypremiär för mig alltså, därför tänker jag unna mig en utgång för att känna på trycket :) på onsdag denna vecka ska jag och kika på en tjej som heter Malin, när hon rider. jobbat med hennes mamma på Hammrö, och dom är intresserade av Curry. det som blir i så fall är att jag tar ner honom hit, och vi delar på kostnader och ansvar för skötsel och ridning av honom. känns som en bra lösning just nu! har så dåligt samvete över att mamma ska slita med allt ensam där hemma...

veckan:

måndag - jobb + gym
tisdag - jobb + spinning
onsdag - jobb + besök på Sörmon
torsdag - jobb + pump (?!) träna ska jag göra i alla fall, lutar åt pump
fredag - jobb. sen får vi se vad kvällen bjuder på :)
lördag - träna!! utgång med ett härligt gäng på Blue Moon
söndag - promenad? SÖNDAGSMYS med Linn :D

i helgen var jag i Orsa. har ridit, fryst, myst och åkt skidor :) igår var temperaturen snäll så jag hann avverka 5 km innan det bar av neråt igen! skidorna har fått följa med. så hoppas på att hinna med lite skidåkning innan vasan... antingen nu på lördag eller nästa helg. om det bara kunde komma mer snö, så man kan åka här omkring och slippa åka 6 mil för att åka lite skidor!! snö snö snö :)

det var en rejält förkortad version av det aktuella just nu. hoppas ni hänger med! för det gör knappt jag :P


lördag i Grönklitt, -20! nya skidor blev det, precis som jag trodde :)

kall var lördagen! bra nog... - 30 på kvällen. brrrr! det blev att rida i ridhuset :)


efterrätt i mammas julklapp från mig! kladdkaka, hallon & grädde. mums!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar