onsdag 29 februari 2012

myser

tillbaka i vardagen, med råge! ligger i soffan, rätt trött och sliten faktiskt. jobbdagen tog, inskolning, en man kort = vikarie och jag. det känns direkt en ordinarie är borta, idag var det bara jag utan Inga-Lill och Mona. första dagen med ansvaret liggandes på mig, med en skrikande skrutta på armen! visste att den dagen skulle komma, och nu har den passerat :) alla barn fick blöjor bytta, fick mat i magen, fick sova och alla klarade dagen utan skador. I passed the test! :P

4 dagar har gått sen jag gick i mål, och det känns så himla overkligt :P men blommor och presenter påminner fortfarande. tråkigt att det är så långt till nästa vasa! hoppas på mer snö nästa vinter så jag kan åka mer skidor, helst här nere i Karlstad!

har varit ute och gått med Linn idag, det var mysigt :) hade bara min dunväst också! det är så himla tokigt härligt att vi fått känna på våren. redan!! fattar inte, det är helt galet vad fort det går. hoppas på sol i helgen så jag kan premiära på min balkong här hemma på geijer ;) balkong i söderläge är lyx, utan insyn också!! gött :)
i morgon ska jag jobba med Linn igen (jobbade tillsammans i måndags också), och även på fredag. då är vi ensamma fröknar på avdelningen :) vore skoj att göra nåt roligt med barnen, helst när vi inte har så många! nåt vi inte gör annars. tåls att fundera på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar