söndag 12 februari 2012

söndagsmys!

om ett tag kommer Linn hit för söndagsmys! det kommer bli tokbra :) skulle väl ha käkat nåt mer idag... ett ägg till frukost och en halv kebabtallrik är väl inget att stå sig på. nu har jag ätit massa godis under eftermiddagen och blitt mätt av det :P utan mat, då blir man sjuk lättare har jag fått lära mig. och sjuk har jag ingen tid för att bli! 1 vecka och 6 dagar till Tjejvasan :D nästa helg ska jag och Kajsa åka till Kalhyttan och åka lite skidor :) sista som blir innan loppet. tusan, jag är redan nervös! det här är det närmsta tävlingsarrangemang jag kommit på bra länge. så jag är inte lika van de här nerverna längre :P gött med lite pirr i magen. typ som vårkänslorna jag fick idag! tokvarm sol, takdropp och fågelkvitter. ÄNTLIGEN! det går verkligen åt rätt håll nu, som jag längtat! tycker inte det känns så längesen jag satt på balkongen på vasagatan och stekte. ett år! tiden går så fort.



vår på vasagatan, 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar