lördag 11 februari 2012

supertaggad!

om en timme väntar ett tokpass i gymmet med Kajs! helt plötsligt har det gått två veckor sen vi tränade ihop sist, och det tar vi igen idag :P med råge! räknar med att ha världens träningsvärk i morgon. så är det bara! i morgon är det vilodag, nr 3 för denna vecka. kan sträcka mig till en promenad om det passar :P i onsdags var jag ju till Sörmon, så blev ingen träning då. och i torsdags var jag och kikade film några kvarter bort.
spinningen igår var busenkel. valde att inte ta ut mig fullt ut utan låg under någon procent än det vi skulle göra, för är lite orolig för en förkylning som verkar ligga och gro :/ eller gror kanske den inte gör, hoppas jag, men har nyst rätt bra de senaste dagarna och varit lite snuvig. dumt att utmana ödet! men känner mig ändå pigg, och känner inte av halsen så idag kör vi :)
på måndag jobbar jag till 19... så det är kanske inte jätteaktuellt med träning då. får se hur jag gör helt enkelt! nästa vecka är det sista chansen att ta i ordentligt, för tänker inte tokträna ända in i loppet. träna ska jag, men inte superhårt :) nej nu ska jag byta om och bege mig mot Kajs!




saknar sommar, att vara brun och mitt blonda hår! snart är det tillbaka :) lite längre fram i vår, då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar