onsdag 15 februari 2012

push it

börjar känna mig i riktigt bra form! om man jämför med när jag började i oktober :P men jag är ju inte nöjd än, mer vill ha mer och fan ska ha fler. varför sluta när det äntligen börjar hända något? vill bli starkare i överkroppen tex... mage, armar/axlar. ryggen är galen redan :O ben och rygg får jag mer gratis ifrån tack vare ridningen som jag är mer eller mindre är uppfödd med. konditionen går ju också alltid att driva på! vad gäller vasan är det bara att hålla den formen som är, och undvika att bli sjuk!! det går inte att göra så mycket åt formen nu, det är som det är :) 3 mil pallar jag hur som, det vet jag! på lördag blir det skidåkning i alla fall :) vi åker till snön och dragna spår helt enkelt! typ Kalhyttan, Filipstad.
skönt att ha kommit igång och fått träningen till en rutin! nu kan det bara bli ännu bättre :) det kanske bli en beach 2012 för mig med ;O skämt åsido. beach blir det hur som, har alltid blivit! vare sig med eller utan träning ;P


bild från i lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar