söndag 4 mars 2012

helg

haft en bra helg! gårdagen gjorde helgen :) har inte umgåtts med människorna i mitt liv lika mycket som jag velat dock... har känt mig översocial vilket har gjort det hela rätt segt att vara själv. men blir att ta igen det nästa helg :) då blir det med största sannolikhet Orsa och speedweekend! hade en bra sådan förra året så räknar med att denna blir minst lika bra :)
började min söndag med vasaloppstarten i Berga by kl 8 i morse! det är bara ett måste varje år, bakis eller inte :) vanligtvis har jag varit ute och svirat på vasaloppstältet kvällen innan, men så var inte fallet i år. jag var till och med här i Karlstad! tror faktiskt inte att det har inträffat någon gång, att jag inte varit på plats den helgen. det var ju något nytt :P kändes väldigt avlägset att sitta här och titta på loppet än i soffan i Orsa. har följt min vallare över internet hela loppet, han åkte de nio milen på 4 timmar och 38 min. han vann även spurtpriset vid första kontrollen som är Smågan. STORT grattis Victor! så himla bra åkt :D superimponerad!


bjur på några bilder från förra söndagen;



1 kommentar: