söndag 4 mars 2012

träning

nya linnet! som jag trodde jag skulle få inviga idag... :(


har inte direkt legat i denna vecka. spinning i fredags, och endast tur&retur till sats idag. det gick bara inte! har varit så trött hela dagen, hela kroppen har jävlats. gillar inte att jag börjar känna av halsen... mer idag också förövrigt. därför valde jag att gå hem idag och hoppa över pumpen. inte värt att chansa, och nu har jag inget som ligger nära som jag behöver pressa mig för heller. tror det är rätt så lätt att bli sjuk efter man tagit ut sig som jag gjorde förra lördagen. och så lite socker på det som det blev en del av igår dunkar man ner immunförsvaret på noll! plus att baciller och bakterier trivs i sån miljö. man ger alltså sig inte direkt en ärlig chans när man äter massa skit när man är sjuk... tvärtom. jag får hålla mig ifrån massa skit till jag känner mig som människa igen. men det var ju lördag igår, då kan jag inte låta bli att gotta mig. man får, jag får, på helgdagarna :) det är värt allt slit. men som sagt, inte så himla bra när man redan känner sig lite hängig. ordning och reda i veckan nu, sköta sömn och mat så borde jag hålla mig i schack? jag hoppas på det.
på tisdag blir det löpning på Skutberget med Linn, härligt att få komma igång :D gym onsdag och torsdag. i helgen hade jag tänkt hinna med lite skidåkning innan snön försvinner helt där uppe! sista chansen i helgen faktiskt... och rida (en liten önskning)! det var en liten överblick över träningen denna vecka! vilar i morgon också, i frissanstolen hos Sofie på Casablanca ;) uuuh så gött det ska bli att få klippa och färga håret!! lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar