onsdag 7 mars 2012

quitter?

ja idag faktiskt. gick ut efter halva aerobicpasset. vilket j*vla skit :P sprang 4 km på löpbandet och stretchade istället. provat aerobics en gång tidigare, och blev lika irriterad då. så nu vet jag definitivt att det är inget för mig :P ett avslutat kapitel mellan mig och aerobics. igår mjukstartade jag och Linnsan utesäsongen med 3,5 km löpning på skutis! kändes förjävla bra :D det går åt rätt håll, äntligen börjar man känna vårvittring! min bästa årstid, jämnt med sommarn :)
fick massage på jobbet idag, 150:- för 30 min. va riktigt skönt! i morgon blir det troligtvis gym för min del. döda armarna är vad jag ska göra! grrrr :P i helgen ska jag varva med skidåkning och ridning. braaa mycket roligare än det varma och svettiga gymmet! så det så :)

hörs vettja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar