fredag 2 mars 2012

mixat

en fredag, innehållande en berg- och dalbana känslomässigt. less på mycket, men ändå väldigt glad över mycket! svårt att förklara...
har haft en jättebra dag på jobbet! bara 4 barn, jag och Linn. kan va nog så körigt i och för sig ;) efter fredagsmyset inomhus, med två andra avdelningar, som jag höll i tog vi ut våra små i solen och gick till en parklek en bit bort. vi tog med eget fredagsmys, chokladbollar som jag bakade lite snabbt i morse! så uppskattat det var av barnen att få komma av gården och leka någon annanstans :) mysig dag!! eftersom jag öppnade i morse slutade jag tidigt, vilken perfekt dag att göra det på :D fredag, sol, hur underbart som helst!

efter jobbet laddade jag om på balkongen för spinning som jag var på vid 17. jösses vad tungt det var idag! men som vanligt en riktigt skön känsla efteråt. så skön att jag glömde vart jag parkerat bilen :P vet inte vad jag ska skylla mitt flum på idag. kanske att jag varit vaken sen 5.15? idag har jag hunnit tappa bilnyckeln, ta med jobbtelefonen hem, tagit fel på tid på spinningpasset (30 min tidigare var jag på plats). när jag kände att jag fått nog av mig själv och risk för att skada andra kändes det skönt att få komma hem och låsa in sig. men tro det eller ej så har jag även glömt spisplattan på här ikväll, i drygt en timme ungefär. och nu sitter jag här och håller på att skalla tangentbordet, trött. lika bra att gå och lägga sig tror jag, och ladda för i morgon istället :) ska börja dagen med att åka och mysa med bebis!!


hemma i Orsa förra helgen, det här är vad man kan kalla vår! sitta i linne och sola och grilla korv på isen. grejer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar