tisdag 29 juni 2010

Vardag

Bild från Örebro när vi var på Lek och Buslandet. Storgossarna tyckte det var minst lika kul som lillgossen Sebbe :D


Igår jobbade jag för länge i för högt tempo. Kom hem strax innan halv tio (på kvällen). Då hängde jag med familjen Sjöström + några till upp i skogen (Noppikoski, 5 mil norr om Orsa, och sedan ytterligare 1,2 mil rätt in i skogen. Bör kanske tillägga att det inte fanns någon täckning på mobilen heller) för att fiska och sova över. Det slutade ju som väntat :P MASSA mygg och knott!! Vi skulle sova i tält, men det fanns inte liggunderlag till alla så vi bäddade i Audin. Skönt? Eeh nej :P Sov i tre timmar i natt tror jag. Jag, Sonny och Mats åkte hem halv åtta. Haha vilka campare! Tror jag aldrig kommer bli någon skogsmänniska hur mycket jag än anstränger mig! Så ni kan kanske gissa er till att min dag har vart lite som den vart :P Trött och flummig. Så nu ska jag duscha, titta på en film och somna väldigt gott! Var uppskattat att få gå hem från jobbet en timme tidigare idag... Förresten, jag trivs verkligen hur bra som helst på mitt jobb! Vi har asroligt! :) Det här kommer bli en bra sommar, på alla sätt och vis, det känner jag på mig :) Nu går jag på ledighet i två dagar innan helgen ska ros i hamn. Go for it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar