onsdag 4 augusti 2010

yr i bollen

En fin förmiddag på jobbet

idag är det vår sista chans att bli riktigt yr i bollen för denna sommar. Sista Orsayran går nämligen av stapeln idag. Fy fan vad den här sommaren har swischat förbi!! Precis som alla andra somrar... Töligt! Snart är det dags att dra flyttlasset ner mot K-town igen. Bara att hålla i sig :) Måste fixa med lite praktiska grejer, typ CSN och Försäkringskassa. Det är väl töligt om något?! Men måste göras.
Förra yran stoppade jag ner min telefon i systempåsen, vilken var full i vin eftersom jag inte skruvat åt flaskan ordentligt. Nu har jag en ny telefon. Hjärtat köpte en ny men han tyckte inte om den så jag "lånar" den, som han säger :P Sony Ericsson Xperia. Jag börjar få grepp om luren :P stor, platt och snygg. Bra kamera! Jag vänjer väl mig, men måste medge att jag saknar min gamla hederliga :) Ska nog provstarta den någon dag! Får hämta den nere i lägenheten... Nu ska jag ner på glasbanken, så man iallafall kan sällskapsdricka lite ikväll :P Är inte så sugen på fylla idag. Men, man ska aldrig säga aldrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar