måndag 30 augusti 2010

7e terminen

är igång! Nu är det ingen återvändo :) För nu ska det där nedrans ex-arbetet skrivas!! Då var man igång då, så att säga ;D Känns rätt ok ändå. Iallafall mot vad det kändes förra veckan, och veckan där innan. Har börjat få lite grepp om vad som gäller, och har en liten idé om vad jag vill skriva om. Ska försöka ta reda på om det finns några samband mellan läs- och skrivsvårigheter och matematiksvårigheter. Kan ändras under vägen, men något åt det hållet iallafall :) Det var mycket folk på skolan idag. Var första gången man kände sig "gammal". Nu är man en gammal student, avdankad sådan! Shit, vart tog åren vägen? Ja ja, nu är man snart färdig :) Hade inte velat backa till första dagen man klev in genom snurrdörrarna i huvudentrén, virrig och nervös :D Nu går allt på rutin. Känns inte ens som man har vart därifrån i tre månader :P Fick även reda på att Johanna i min klass väntar bebis (hon oxå), så i januari levereras en liten goding :) Kul!

Efter skolan åkte jag och Cis till IKEA. Så nu är man drygt 700 kr fattigare, men bra kommer det bli :D Roligt med nya grejer! På vägen hem svängde vi förbi Hööks, så nu har jag fått mig ett par nya ridhandskar. Var på tiden! När vi var där fick jag även ett par sms, Ida, min duktiga underbara vän, har fått en flicka!! :D Jag har gått och väntat på beskedet hela dagen, har vart svårt att koncentrera sig i skolan kan jag meddela! Så i morn blir det att handla bebiskläder, gud så roligt :D Jag kommer vara upp i Hansjö och låna henne titt som tätt, var så säker Idi :D

Så. GRATTIS IDA & MATTIAS. Välkommen till världen lilla Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar