söndag 29 augusti 2010

Kärlek

Igår morse när jag ganska precis hade vaknat ringde min telefon. Det var hjärtat mitt, och jag frågade han varför han var vaken så tidigt när han ändå skulle börja sent. Det visste han inte sa han och skrattade, han frågade varför jag inte var ute och red. Jag tyckte det var en underlig fråga men tänkte inte mer på det :P Sedan helt plötsligt fick vi lov att lägga på och han skulle ringa upp igen. 2 min senare ringer han igen och frågar om dörren hem till oss är öppen. Trög som jag är fattade jag ingenting först, men sedan kopplade jag ihop trampet i gruset jag hörde i telefonen och motorcykelbrummet jag hade hört precis innan han ringde. HAN VAR HEMMA, PÅ MIN GÅRD! :D Jag sprang ner för trappen, ut genom dörren och flög in i hans famn. Det är lycka det, mina vänner!
Men nu har våra vägar gått skilda igen. Han har åkt tillbaka till Hallstahammar, och jag ska åka ner till Karlstad om ca 5 timmar. Livet är hårt ibland, men också så jävla härligt! Jag längtar redan till fredag

Jag och HAN

1 kommentar: