torsdag 5 augusti 2010

quality time ♥

Lusen hemma hos mig under Rix FM-festivalen


Om ett litet tag hämtar min bästa Mia upp mig för att köra ner oss och våra rövar ner till Strandis. Vi har tänkt att lyxa till det med lite mat och mys en kväll som denna :) Det jobbiga just nu är vad man ska äta :P Antingen BW (black & white) eller cesarsallad. Lutar åt något av det :) Och ingen alkohol! Vart inte så hårt igår men är ändå skapligt seg. Man sover så dåligt när man bara ligger och väntar på att hjärtats alarm ska ringa och han ska lämna en ännu en morgon :( Tröstade mig med att han skulle komma hem i morgon igen, men det blev ändrade planer. De var tvungna att stanna kvar och jobba i helgen också, och på måndag åker han till Frövi. Vilket innebär att jag inte vet när jag få se han igen :'( Ja man ska då stå ut med det mesta. Saknar redan ihjäl mig! Men men... pengar till han iallafall! Det *rslet fick drygt 70 000 i lön för juli (inkl. semesterersättning), plus att han fick tillbaka massa på skatten med. Och en annan var överlycklig för de dryga 6000 jag fick i lön :D Haha! Så kan det vara :) Nu ska jag sätta fart, för nu är Mia på ingång!

Ha en bra torsdag! P&K/ little J

2 kommentarer: