onsdag 18 augusti 2010

Här sitter det inte fast!

Vad gör man? Mulet ute. Jag är ledig och Joels skrivarbeten till båda BF-kurserna som han skulle tenta av är klara. Man skulle kunna säga att jag har läst om halva 1an på Barn och Fritidsprogrammet i sommar. Har man inget bättre för sig så ;O Givetvis hjälper jag brorsan, inget snack om den saken. Hoppas han klarar proven på tisdag bara.
Sen då? Mickis ska rida Curr idag också. Så stallet är så gott som klart det med, mockat och grejat på förmiddagen. Har kikat på resor den senaste veckan. Har hittat ett par bra resor, men på ett eller annat vis har det skitit sig. Om jag ändå hade hittat någon som kunnat följa mig! Jävla skit. Nu är det sådär så det flyter på igen.


Hemma hos Ida igår

Igår umgicks jag med mina två gravida bästa vänner :) Först var vi hemma hos Ida och åt nachotallrik sedan fortsatte vi kvällen hemma hos Nina med godis och mer prat, om det ena och det andra :P Skönt. Jag behöver sånt!

Såå, klockan är tolv. Vad ska jag göra av den här dagen? Hööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar