fredag 20 augusti 2010

Kryss

I morgon drar jag och typ alla på strandis på kryssning :) Min första någonsin faktiskt! Kan sluta hur som helst känns det som ;P vi har sparat dricksen (från halva sommaren), så nu ska den spenderas :P Har putsat partypjucksen, alltid lika intressant. Ett par utav mina älsklingar var täckta av stearin? Ja jag säger då det :P

Igår åkte jag till Västerås med Renée och hennes kompis Sofia. Vi gick på stan och uträttade lite ärenden. Sen skjutsade dem mig till Hallsta (Hallstahammar). Har vart där och myst med mitt hjärta till idag. När vi vaknade åkte vi och kikade på en hoj (en Zuzuki), som han även köpte. Hoppas han använder huvudet han fått så jag får behålla han i livet :O vid 14-tiden åkte jag och rääseraudin hem. Svängde förbi restaurangen för att snacka lite om morgondagen. Sedan blev det kräftskiva ute i härbret. Gott!!! Och i morgon är det dags att packa om väskan och åka vidare mot nya äventyr :) Väskan är delvis packad, vet dock inte vad jag ska ha på mig. Skräll? Får packa med några outfit :) svårt att veta idag vad jag är sugen på att ha på mig i morgon!
Dags att fortsätta och sedan är det dags för sängen. Är jättetrött :O Jobbigt att köra bil... See ya ;D

2 kommentarer: