torsdag 12 augusti 2010

Alejandro

Lediga dagen nr. 2. Nu är det bara tre dagar kvar att jobba :) Måste komma ihåg att jag öppnar på söndag istället för att börja kl 16 *trycker in i huvudet* Annars kan det gå illa ;P 9 veckors jobb i sommar då, inte illa pinkat!! Jag som inte skulle jobba så mycket :P Men det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig, right ? Inte gör det mig något, såhär i efterhand. Det blir massa pengar till mig :) Tänk alla helger och kvällar jag kämpat mig igenom! Nej, jag är nöjd med mig själv. Dutti J ;)

Idag är det en sån där vanlig dag. Mulet, lite småkallt, har regnat i natt. Ja vad mer kan man begära i detta härliga land?! Jag är inte gjord för att bo här. Det känner jag! Sommaren suger fan stenhårt. Det är kanske dagar man kan räkna på två händer som vart bra. Det är ju pinsamt! Är lika bra att jobba ju :P Längtar till nästa sommar. Då ska jag åka till Grekland och hälsa på våra grannar! Ska få hjälpa till på Summer Camp, ha lektioner och ta hand om barnen. Jag skulle även få prova tävla :D Jag fick komma ner när jag vela och hälsa på. Har lust att åka ner nu! Skönt det hade vart. Dom bor utanför Aten, hästgård med pool och grejer. Låter som en drömvärld för mig :D Perfekt! Tänk så olika liv man kan leva. Men så är det väl och kommer alltid vara, man är väl aldrig 100 nöjd med det man har. Borde vara mer så faktiskt! dom uppskattar att få komma hit upp en månad för att det är så varmt där då. Vilket jag kan förstå, jobbigt med små barn i värmen. Tur vi har kyliga Sverige ibland ;D
Nej nu ska jag sluta skriva massa trams. Inget sammanhang i nåt känner jag :P

Hööööörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar